Výměna zboží

Výměnu zboží řešte následujícím způsobem:

Týka se i případů, že jsme mi jako e-shop poslali jiné zboží než bylo objednáno.

1. Pouze nesprávné zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě, ideláně do stejného obalu jak přišel k vám (pokud stále odpovídá velikost).

2. Vyberte si nejvhodnější způsob doručení balíčku: 

  • osobně na adrese prodejce (v tomto případě není nutné zboží balit)
  • zpětné podání přes podací místa Zásilkovna pomocí tzv. Zpětné zásilky. Vyžaduje oznámení prodejci (nám) a na podacím místě uvedení kódu 98433974. Štítek není nutné tisknout, vše se vyřídí v místě podání zásilky. Zákazník nic neplatí. Preferovaný způsob.
  • zpětné podání přes podací místa Zásilkovna pomocí tzv. Reklamačního asistenta. Vyžaduje součinost s prodejcem (námi) aby bylo zboží na výdejně očekávano a existovala průvodní dokumentace (štítky atd.) Zákazník nic neplatí. Ušetří trochu času při předání zásilky na podacím místě (tady je zásilka a běžím).
  • odesláním pomocí přepravce / např. České pošty, PPL a jiných / na adresu:
    3Dvizual s.r.o.
    Holovousy 98
    50801 Hořice

3. Výměna proběhne max. do týdne, mnohdy do 2. dne. V případě zaslaní přes Zasilkovnu ihned pošleme novou zásilku se správným zbožím a při jejím vyzvednutí podáte zpětnou zásilku.

4. Dotaz ohledně průběhu rádi zodpovíme na emailu info@3dvizual.cz, popř. tel. 730144593