Výměna zboží
Výměnu zboží řešte následujícím způsobem:
Týka se i případů, že jsme mi jako e-shop poslali jiné zboží než bylo objednáno.
1. Pouze nesprávné zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě, ideláně do stejného obalu jak přišel k vám (pokud stále odpovídá velikost).
2. Vyberte si nejvhodnější způsob doručení balíčku:
- osobně na adrese prodejce (v tomto případě není nutné zboží balit)
- zpětné podání přes podací místa Zásilkovna pomocí tzv. Zpětné zásilky. Vyžaduje oznámení prodejci (nám) a na podacím místě uvedení kódu 98433974. Štítek není nutné tisknout, vše se vyřídí v místě podání zásilky. Zákazník nic neplatí. Preferovaný způsob.
- zpětné podání přes podací místa Zásilkovna pomocí tzv. Reklamačního asistenta. Vyžaduje součinost s prodejcem (námi) aby bylo zboží na výdejně očekávano a existovala průvodní dokumentace (štítky atd.) Zákazník nic neplatí. Ušetří trochu času při předání zásilky na podacím místě (tady je zásilka a běžím).
- odesláním pomocí přepravce / např. České pošty, PPL a jiných / na adresu:
3Dvizual s.r.o.
Holovousy 98
50801 Hořice
3. Výměna proběhne max. do týdne, mnohdy do 2. dne. V případě zaslaní přes Zasilkovnu ihned pošleme novou zásilku se správným zbožím a při jejím vyzvednutí podáte zpětnou zásilku.
4. Dotaz ohledně průběhu rádi zodpovíme na emailu info@3dvizual.cz, popř. tel. 730144593