Reklamace zboží

Záruční reklamaci řešte následujícím způsobem:

1. Výrobek řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě

2. Přiložte kopii nákupního dokladu (fakturu).

3. Popište vlastními slovy závadu a přiložte popis k zasílaným dokladům

4. Vyberte si nejvhodnější způsob doručení reklamace: 

  • osobně na adrese prodejce
  • odesláním reklamace pomocí přepravce / např. České pošty, PPL a jiných / na adresu:
    3Dvizual s.r.o.
    Holovousy 98
    50801 Hořice
  • zpětné podání přes podací místa Zásilkovna pomocí tzv. Zpětné zásilky. Vyžaduje oznámení prodejci (nám) a na podacím místě uvedení kódu 98433974. Štítek není nutné tisknout, vše se vyřídí v místě podání zásilky. Zákazník nic neplatí.
  • zpětné podání přes podací místa Zásilkovna pomocí tzv. Reklamačního asistenta. Vyžaduje součinost s prodejcem (námi) aby bylo zboží na výdejně očekávano a existovala průvodní dokumentace (štítky atd.) Zákazník nic neplatí.

5. Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní od převzetí zboží.

6. Dotaz ohledně průběhu reklamace zodpovíme na emailu info@3dvizual.cz, popř. tel. 730144593

Prodejce zajistí odvoz zboží do servisu výrobce, který rozhodne o způsobu řešení reklamace. Upozorňujeme na to, že pro uznání záruky musí být výrobek používán v souladu s návodem k použití daného výrobku.

Odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

  • Přiložte vyplněný formulář.    ZDE
  • Lhůta 14 dní běží od převzetí zboží
  • Kupující může odstoupit ještě před převzetím zboží, je nutné to prodejci co nejdříve oznámit, aby zboží nejlépe vůbec  nezasílal odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle podnikateli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dnů od odstoupení od  smlouvy), zboží, které od něho obdržel
  • Prodejce bez zbytečného odkladu (nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy) vrátí všechny peněžní prostředky  včetně nákladů na dodání, které od kupujícího na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Náklady s vracením zboží zpět prodejci při odstoupení nese vždy kupující.
  • Kupující si může zboží prohlédnout a vyzkoušet, proto právu na odstoupení nebrání, že spotřebitel zboží za tím účelem rozbalil a ověřil si jeho vlastnosti. Pokud však se zbožím nakládal jinak (např. jej úmyslně poškodil), odpovídá prodejci za snížení hodnoty zboží. Částka, o kterou by pak prodejce ponížil vracenou kupní cenu, by neměla být nepřiměřená
  • Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech, popsaných v §1837 zákona č. 89/2012 Sb


Zboží zašlete na adresu:

3Dvizual s.r.o.
Holovousy 98
50801 Hořice

 

Žádná položka